1 Eylül 2018 Cumartesi

Çünkü

Bu yazı Melih KASAP tarafından yazılmıştır. Kaynak gösterilerek paylaşılabilir.

Kendine iyi bak çünkü
Ağlamayı sende unuttum,
Gülmeyi sende öğrendim,
Beraber nefes almayı
Yaşamayı ve de yaşatmayı.
Kendine iyi bak çünkü
Ben öyle istiyorum.
Ben; bu değersiz can.

Çünkü!
Gözlerinle,
O güzel gözlerinle baktın bana,
Ellerinle tuttun ellerimi
Ve kalbinle, yüreğinle sevdin beni,
Dudaklarınla söyledin beni sevdiğini,
Ve öptün beni.

Çünkü!
Bir damlasın hayat veren
Umut ettiğim, özlediğim
Hasretle beklediğim.

Çünkü!
İlk adımısın,
Sensizken atamadığım,
Mutluluk yolunun.

Çünkü!
Sevdamsın
Tarifi imkansız olan.
Kelimelere sığmayan,
Sadece ama sadece
Doyasıya
Yaşamak istediğim.
Aldığım nefes kadar yakın
Dağın zirvesi kadar uzaksın.

Çünkü!
Sen! Sen
Aslında sen bensin.
Aşkı bilmeyenin
Fark edemediği.

Kendine iyi bak çünkü
Sen düşerken yollara
Sevdamı da götürürsün yanında
Sadece sevdamı mı?
Nefesimi, sıcaklığımı
Canımı, cananımı
Bütün varlığımı.
Sanki sen değilsin sadece giden.

Kendine iyi bak
Çünkü!
Canımsın, aşkımsın
Hayatıma anlam, canıma can katansın.
Tek sevdiğim, eşim
Arkadaşım, kadınımsın.
Aslında beni var edensin.
Kendine iyi bak çünkü
Sen bana lazımsın
Var olabilmek için...
Yar olabilmek için...
Sevmek ve sevilmek için.

İstanbul - 22.10.2006

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder